۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۵۶

در هشتمین روز از دهه فجر/

۱۰۰ پروژه شرکت توزیع برق در استان سمنان به بهره برداری رسید

۱۰۰ پروژه شرکت توزیع برق در استان سمنان به بهره برداری رسید

سمنان - در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر بهر ه برداری از ۱۰۰ پروژه برق رسانی در استان سمنان با سرمایه گذاری بیش از ۶۰ میلیارد ریال توسط شرکت توزیع برق استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، پروژه های شرکت توزیع برق استان سمنان همزمان با افتتاح ساختمان عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان سمنان و با حضور جمعی از مسئولان استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام گفت: این ساختمان با زیر بنای یک هزار و ۱۰۰ مترمربع احداث شده است.

سید محمد موسوی زاده با اشاره به اینکه این ساختمان در کوتاه ترین زمان ممکن احداث شده است افزود: بیشتر امور اجرایی این ساختمان توسط کارکنان شرکت انجام شده و با بومی سازی فعالیت ها با حداقل هزینه به پایان رسیده است.

وی گفت: از کل پروژه های مذکور ۳۲ پروژه احداث و بهسازی شبکه های توزیع برق برای ظرفیت سازی مشترکان جدید با ۱۶ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال، هشت پروژه نصب تجهیزات برقی با هدف تامین برق متقاضیان جدید و افزایش قابلیت اطمینان شبکه با سه میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال، ۱۹ پروژه در قالب تامین برق مجتمع ها و شهرک های مسکونی با هزینه هشت میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال، ۱۰ پروژه بهینه سازی و تامین روشنایی معابر با هشت میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال، ۱۶ پروژه احداث و اصلاح ایستگاه های توزیع برق هوایی برای تغذیه برق مشترکان با سرمایه گذاری شش میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال، ۱۴پروژه در قالب احداث و تبدیل ۲۷ هزار و ۱۰۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با هزینه ۹ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال از اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان سمنان نیز در این آئین، برق را موهبتی الهی دانست و گفت: این نعمت الهی به دستان پرتلاش کارکنان شرکت توزیع برق در نقاط مختلف استان تامین شده و تمامی ساکنان شهرها و روستاهای استان از آن برخوردارند.

حسن سعدالدین در خاتمه، دستاوردهای نظام را به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گسترده خواند و اظهار داشت: یکی از توانمندی های این نظام، صنعت برق و فعالیت های چشمگیری است که در این حوزه صورت گرفته است.

کد خبر 2491686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha